23.4.17

Vad ska det bli av detta då?

USA har Trump, Storbritannien har Brexit, Frankrike Marine Le-Pen, Nordkorea har Kim-Jong. Allt detta blir till ett enda kaos och troligtvis skapar ett tredje världskrig.

Ja, vi får väl se vad det blir av den tårtan....

På jobbet har vi då Pink Gin som i fredags fick skjuts från Baltic Yachts i byn till Baltic Yachts i stan om nu någon missat det.


Sannerligen kan jag säga att jag inte har en aning om hur jag ska få dagarna av mig i byn....det är inte så mycket på gång där från och med nu...

I fredags blev det så lungt efter att båten åkt att lagerjobbaren började dra vitsar så att mina magmuskler krampade av skratt. 

Jag åkte hem på pekkanen före dagens slut och tog sonen för kör-övningar i fredags-trafiken. Det går bättre hela tiden men....

...idag söndag gick det lite sämre med körandet. Mitt tålamod var lite segt och tonåringarna var halvtrötta. Det blev flera missar här och där. Nästa gång går det nog bra....


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar