9.5.10

Morsdag

Så var den helgen över med allt firande! Morsdagen har firats på flera håll....tårta har blivit äten lite här och var, så magen den bara sväller! Igårkväll firade vi min mamma, idag har Jag blivit firad, och nu ikväll var vi och firade svärmor. Igårkväll efter att vi firat min mamma kom min syster och hennes pojkvän(som bor 100km bort) och fortsatte fira hos oss.....det blev ishockey, en skrattretande irriterande match med danskarna, men egentligen brydde vi oss inte om matchen, vi hade så roligt ändå med glada skratt och glatt humör:D
Vi satt här in på småtimmarna, lade på en film, som ingen följde med, vi bara pratade:)
Somnade sent, klockan var nog runt halvfyra....

Tidigare ikväll....när vi var på väg till svärmor och svärfar, så sa jag till barnen, att de ska uppföra sig väl, att de ska var precis som ett ljus....då sa 8-åringen: men ljusen é ju varma, inte kan vi ju vara som de:)
Man borde ju alltid skriva upp såna saker så att man minns dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar