Nu är man in i rullorna igen. Måndagkväll startade övningarna med gospelkören. Igårkväll bakade jag en Pinocchio-tårta som jag bjöd på idag, till de jag jobbar närmast med. Ikväll lag jag onödigt lång tid på middagen. Broccolibiffar, som blev helt smaklösa. Men couscous var jättegott med solrosfrön och paprika.
Jag har cyklat nu när det blivit lite varmare. Men cykeln är trög och det är kämpigt. Måste spraya det de kallar CRC på cykelkedjan och växlarna.
På jobbet har jag fått höra att det finns en Larsmo-tröja. När jag lär mig sticka, så ska jag sticka den.
Här finns länk till mönstret.

