24.6.26

Testbaka đŸȘ

Semestern Ă€r redan inne pĂ„ tredje dagen. Jag har varit pĂ„ G minsann. Till Liljekonvalj i förrgĂ„r, till Pihlajalinna igĂ„r för att trĂ€ffa fysioterapeuten och fick ett trĂ€ningsprogram för foten, sĂ„ hoppas det ska hjĂ€lpa. Även till mammas och trĂ€ffa söta, rara babyn och hans förĂ€ldrarđŸ„°

Sen har jag testbakat till dopet som hĂ„lls pĂ„ söndag,  "Brownie dulce leche", men den kĂ€ndes verkligen inte som en festkaka. Den blev för kladdig. SĂ„ istĂ€llet blir det kanske en liknande, men lite mindre kladdig. Jag testade Ă€ven "Biskvier", men jag gjorde dem för stora, och jag fyllde dem med för mycket smörkrĂ€m, sĂ„ de blev misslyckade. SĂ„ nu ska jag fundera ut nĂ„got annat, eftersom jag tror att jag sko ha svĂ„rt att fĂ„ biskvierna att se vackra ut.

Recept pÄ de jag testade finns hÀr:



Och nu sitter jag vid Frame, hos Diana, och ska fĂ„ ny hĂ„rfĂ€rg. Det Ă€r verkligen slitet och grĂ„tt just nu, sĂ„ det ska vara skönt att fĂ„ ny fĂ€rg. 

Imorse klockan fem. SĂ„ fint!
Vi körde vÄra vÀnner till flygplatsen,
sÄ att de kunde "catcha" morgonflyget.
SĂ„ det blev en tidig morgon ❤️