Semestern Ă€r redan inne pĂ„ tredje dagen. Jag har varit pĂ„ G minsann. Till Liljekonvalj i förrgĂ„r, till Pihlajalinna igĂ„r för att trĂ€ffa fysioterapeuten och fick ett trĂ€ningsprogram för foten, sĂ„ hoppas det ska hjĂ€lpa. Ăven till mammas och trĂ€ffa söta, rara babyn och hans förĂ€ldrarđ„°
Sen har jag testbakat till dopet som hÄlls pÄ söndag, "Brownie dulce leche", men den kÀndes verkligen inte som en festkaka. Den blev för kladdig. SÄ istÀllet blir det kanske en liknande, men lite mindre kladdig. Jag testade Àven "Biskvier", men jag gjorde dem för stora, och jag fyllde dem med för mycket smörkrÀm, sÄ de blev misslyckade. SÄ nu ska jag fundera ut nÄgot annat, eftersom jag tror att jag sko ha svÄrt att fÄ biskvierna att se vackra ut.
Recept pÄ de jag testade finns hÀr:
Och nu sitter jag vid Frame, hos Diana, och ska fÄ ny hÄrfÀrg. Det Àr verkligen slitet och grÄtt just nu, sÄ det ska vara skönt att fÄ ny fÀrg.
 |
Imorse klockan fem. SĂ„ fint! Vi körde vĂ„ra vĂ€nner till flygplatsen, sĂ„ att de kunde "catcha" morgonflyget. SĂ„ det blev en tidig morgon ❤️ |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar