Jag försöker cykla så ofta jag har känner för det. Så både igår och idag har jag cyklat in till stan. Igår hade jag bara en tunn jacka och jag frös. Inte precis sommarvärme om man cyklar.
Idag har jag bakat det som jag tar med till dopet. Det var enkelt och gott!
 |
Dessa ser inte lika perfekt ut som Camilla Hamids. Men det får duga. Lite finputsning kanske jag lyckas med, när de stelnat.
|
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar