15.7.18

Midnattstankar

Midnatt.
 

Dagen har varit dammig. Jim spacklade och jag slipade och så höll vi på hela dagen. Ja, vi grillade däremellan kyckling, och smuttade på en glass ännu lite senare....

...när vi kom hem var klockan redan 21, och vi åt kvällsmål medan vi tittade på en rolig film som kom på tv, Couples retreat...

Jim sover sött.


Pojkarna och dottern är på olika håll och jag har idag igen tänkt mycket på dem....man tänker mycket medan man slipar....och idag har de varit i mina tankar och jag kan inte annat än att be att de ska ha det bra och vara trygga och att framtiden ska vara ljus och lycklig för dem.


Jag hoppas att dottern blir lycklig och inte behöver kämpa med ekonomin, och att hon har jobb hon älskar.
Jag vill att det ska gå bra för henne.
Du ser vad hon behöver.


Jag hoppas att äldste sonen hittar det viktiga med livet. Att han tar ansvar och ser meningen med att utbilda sig. Att han blir lycklig i livet och hittar rätt.
Du ser vad han behöver.


Jag hoppas att sonen som börjar gymnasiet fortsätter vara lika entusiastisk att lära sig. Att han hittar glädje i livet och fortsätter vara så förståndig och framåt.
Du ser vad han behöver.


Jag hoppas minstingen hittar glädje  i något att göra. Jag önskar så att han kunde hitta kompisar som tar med honom på äventyr, så att han lär sig bli social. Jag vill att han får ett bra självförtroende, så att han vågar mer. Gör honom glad och lycklig och låt det gå bra för honom.
Du ser vad han behöver.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar