15.12.21

Lucka 15

Onsdag och idag åt jag en väldigt god bulle från Jeriko Gård. Kolla in sidan och bli charmad. 

På jobbet gick det bra. Idag skickade vi ett paket till Colombia. Det är kanske längst bort hittills vi skickat nåt. 

Har just för hundraelfte gången tittat på telefon-anslutningar. Det börjar bli en tradition. Varje år vid denhär tiden, går erbjudandet jag haft ut, och priset stiger nästan dubbelt på telefon-anslutningarna. 

Och så försöker ju de förstås ha kvar mig som kund och erbjuder nåt som kostar ändå några slantar mer än den jag haft. Vilket får mig att titta igenom andra telefon-anslutningar. Och som alltid hittar man en billigare att byta till. Så det blir dags att byta anslutningarna igen detta år.

I dagens lucka tipsar jag om denhär filmen. Först kommer en kort 10 sekunders reklam och direkt efter, börjar 20 minuters film om julen. Du hittar filmen lättast om du laddar ner appen, The Chosen.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar