20.1.22

Garmin

Idag diskuterade jag igen en gång med en hälsovårdare. Men eftersom jag har en läkartid i slutet av månaden, så tänkte hon att vi kan vänta tills dess. 

Jag tänker som så....ifall inte hon tycker att jag borde göra nåt direkt, så måste jag lita på att jag inte ska oroa mig. Visst sa hon, att ifall det blir ännu värre, ska jag fara till hvc på EKG. Men hur vet man?

En trevlig sak som jag har köpt idag, är en Garmin Vivioavtive 3. Gigantti säljer dem för 79e. Tidigare var priset 169e. Det har kommit nyare modeller, så de säljer väl bort dessa. Nu har jag försökt lära mig hur den funkar, men jag har inte ännu riktigt kommit igång. Min vilopuls när jag ligger här är iallafall 53-55. Det är lågt. Nu kan jag följa med sömn, träning med mera. 


Så fort jag får möjlighet, ska jag fara och testa klockan med en liten länk. Det hörs ju ifall jag överlever....😮

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar