26.5.21

Vaccinerade

Idag har jag och älsklingen fått första dosen av Pfizer vaccinet. Ännu känns det helt bra. Lite lam i armen bara. 

På jobbet gick det oxå bra. Det var enormt spännande idag vid dagens slut, när jag fick hjälpa min kusin. Vi lyfte från en lång lastbil, med våra truckar, nå typ av bockar eller en ställning på flera meter lång och kanske tre meter bred som B68:an sko ligga på, på fotona ser man båten ligga på dendär vita ställningen på lastbilen. Och sen körde vi ställningen in under båten. Så jag var den som backade in under båten och min kusin var på den andra ändan. När vi var klara hängde då båten ovanför oss i luften.
Så ja, det var spännande!🤗


Det är inte varje dag man har en 68-fots båt hängande ovanför en.

Nu håller vi tummarna att morgondagen blir bra trots att vi har ett konstigt vaccin i våra kroppar. Det var inte så givande att läsa när vi satt och väntade på vår tur, att vissa insjuknat av indiska varianten trors att de varit vaccinerade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar