25.11.21

Bullar som fĂ„r pris!!🏆

Jag tror att dessa bullar Ă€r bĂ€ttre Ă€n de bullar jag bakat pĂ„ senare tid. Och jag trodde inte att det kunde gĂ„ att fĂ„ godare bullar Ă€n de jag brukar baka. Men hĂ€r Ă€r Ă€nnu ett recept. Förresten Ă€r det nu inte sĂ„ stor skillnad pĂ„ receptet jag anvĂ€nder. 

SAFTIGA KARDEMUMMABULLAR

Hade en bra dag pĂ„ jobbet med en hel del att göra. Men jag har gjort en tabbe som kan ge stor trubbel. Jag bokade för sĂ€kert hundrafemtionde gĂ„ngen DHL till Palma de Mallorca. Men idag sket det sig och jag vet inte om det jag nu försökt göra ikvĂ€ll, ger nĂ„n lycka nĂ€r jag var i kontakt med DHL. Det visar sig imorgon. 

Jag bokade nÀmligen fel leveransdatum. Trodde jag bokade rÀtt. Jag försöker ju alltid se pÄ priset och datumen. LÄdan Àr full med varor som ska vara framme mÄndag eller tisdag. Och varför sÄ brÄttom? Jo, för mina arbetskamrater flyger dit och ifall inte lÄdan Àr framme i tid, stÄr de dÀr i Palma och har inget att jobba med, medan pengamÀtaten tickar och tickar. Och om det gÄr dÄligt, kommer lÄdan fram först om 11 dar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar