9.5.21

Fågelsång

Fick vakna lycklig igen en morgon till fågelsång. Vid vårt hus❤

Sov lite denna natt iallafall. Min hjärna kanske börjar slappna av. Jag vet att jag sov, för jag drömde en knasig dröm om att vi typ var vid nåt samlingshus via kyrkan och sjöng gospel, på samma gång som vi lekte nån lek, där man sko ta fast varandra, tror jag, men det var mycket spring upp och ner från stolarna var folk satt. Jag satt längst bak, som åskådare. Men jag är ganska säker på att jag sjöng.

Nåja, igår firade vi mamma. Ett presentkort till Sunds hade vi. Hon hade dukat upp som alltid. Det var tårtor av alla möjliga slag. Och jag var hungrig och åt för snabbt och för mycket, att jag fick stickningar i magen. 

Igår skruvade jag fast de handtag vi spraymålat svarta, till kökslådorna. Och målade en mindre vägg. Älsklingen håller på med nåt som har med golvvärme och termostat att göra. Sånt som jag inte förstår mig på. Han sitter redan nu imårn där i vår skrubb.


Idag ska vi bygga klart några klädskåp. 
Ikväll nångång kommer barnen hem från Levi.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar