6.8.21

Svära ed

Fredag. Och idag blev en kortare dag. Jag kände mig inte helt hundra. Nån slags värk i kroppen. Virus eller bara en "pitoliisa". Men det är flera jag känner, som har värk i kroppen just nu. Även älsklingen svänger på huvudet lite konstigt, eftersom han har ont i nacken. 

Idag har jag tittat live på dethär. Nu vet jag inte hur länge denna länk fungerar, men sonen finns med där iallafall. 


Vädret är så vackert, men jag sitter och trycker på telefonen, så det är lite sorgligt nog. Älsklingen och minstingen jobbar på. 







Till middag blev delikata rostade nypotatisar i ugn med broccoli och satte ribs på grillen. Snellmans ribs, som är förvällda och behöver bara 4 minuter på grillen, är så supergott! Jag vet inte om ribsen finns så ofta till salu, men vi råkade komma över dem en dag på Prisma. 

Jag har så dåligt samvete, när jag far hem från jobbet och att komma hem, och inte heller kunna hjälpa. Varför måste jag alltid känna mig så oduglig och så otillräcklig??

Precis lika är det, när jag ger järnet och jobbar hårt, så känner jag lika. Att jag aldrig är nöjd med vad jag gör och har dåligt samvete.

Varför kan jag inte bara vara nöjd och inse att jag inte måste vara duktig hela tiden och förstå att vila utan dåligt samvete!! Åååhh!😩
Jag är nog så konstig!!😣





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar