10.9.19

Tandläkar och språkkurs

Vilar efter middagen och hoppas min huvudvärk ska försvinna snart. För jag vill fara på Bodypump ikväll.


Dagen har varit varm. Det var dubbelt varmare imårse än igår. Och det kändes kvavt i luften hela dagen. Den kvamiga luften blandat med harts, äkta bondharts-lukt ger ganska snabbt huvudvärk.

Det har hänt mycket idag. Mest på det privata. En Arbis kurs jag och dottern sko fara på, på tisdagar inhiberades och även så den kurs som jag och älsklingen tänkt fara på. Det var lite ledsamt. Men dottern och jag hoppar tillbaks till den kurs som vi tänkte fara på i början då, så nu ska vi lära oss nytt språk.

Sen har jag en årlig kallelse till tandkliniken så jag fick tid nästa vecka. Kvällstid. Det känns lite konstigt....men man tar det man får.

Idag när jag som vanligt skuttade runt med pumpkärran, hade jag plötsligt fått en stor creepy kompis med mig. Jag rös till några gånger.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar