23.1.08

23 Januari

Känns som jag skulle ha blivit överkörd av nånting...somnade när jag bara tänkte vila en stund och det gjorde minstingen oxå, blev väckt av min man när han ringde, och jag trodde det var morgon, klockan visade 18:47 och på nåt sätt trodde jag då att klockan var strax före sju på morgonen, och jag blev i panik, trodde jag försovit mig, så jag flög ju upp yrvaken....:-/

Iallafall så har denna vecka gått så fort, vi har haft mycket att göra på jobbet, just nu så håller vi oss enbart till lamineringen av Grandezza-båten. Det är ganska bra när man hela tiden har nåt att göra även om det blir tungt ibland.
Som vi jobbar nu, så gör vi en båt/vecka, men snart ska vi klara av 3 båtar på 2 veckor. Nytt folk dyker upp hela tiden, idag är det 2 nya ansikten igen på lamineringen. Sen har vi några praktikanter oxå som går i nian...var jag oxå sådär liiiiten när jag gick i nian....?!?:-) Minns iallafall att då kände man sig gammal.

Ikväll när jag kom hem från jobbet, hade det hänt nån olycka på Gertruds-bron. Det var ambulanser, brandbilar och polisbilar, bron var avstängd så vi tog en annan väg. Jag hoppas verkligen att ingen har skadats värrigare. Halt minsann har det varit idag och de senaste dagarna.

Borde gå och dricka en kopp kaffe nu så jag blir lite piggare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar