10.4.08

Torsdag

Lade mig ner efter kvällsmaten och gick igenom finska med min dotter som har finska-prov imorgon. Efteråt slumrade jag till tror jag, och nu när jag steg upp känner jag mig konstig, jag fattar inte att man börjar må så skit på nåt sätt efter att ha vilat kvällstid. Känns som att man mår lite illa, man är lite yr, mättnadeskänsla...bläää...
Sen har jag dethär med nysandet:-(:-(:-( VARJE EVIGA GÅNG jag stiger upp nyser jag, varje morgon och oxå nu när jag vilat. Jag borde ta tag i det och kolla vad det är som gör det såhär. JOBBIGT är det!
Nu måste jag snart köra iväg till vår butik eftersom min son ska ha med sig ett mellanmål till skolan imorgon. Ett evigt körande hela tiden fram och tillbaka....nu borde bastun sättas på oxå....det är svårt att hinna riktigt med nuförtiden...

På jobbet sket det sig lite, eftersom det hade kommit luft i målet på grandezza båten. Troligtvis har det kommit från att det är nåt fel på själva maskinen man använder när man sprutmålar. Den som sprutmålar ska verkligen våga och kunna sin sak, och jag beundrar den som gör det eftersom det kräver sånt mod och koncentration. Inte heller lätt att stå en timme och sprutmåla, jättejobbigt och gör garanterat ont i armen och handen, eftersom det är sånt tryck i sprutan.

Läste Aftonbladet sen jag fått i min gästbok ett inlägg att man ska tända ett ljus för Engla, som förts bort av nån. Jag blir så ARG och så IRRITERAD, FATTAR INTE att det finns sånahär hemska mänskor som tar små barn och jag vågar inte ens tänka tanken vad dehär barnen utsätts för. Hur i hela världen kan det finnas så KALLA mänskor som gör sånt?!????

Sen är det ju oxå detdär med sekten i Texas, USA. Hur kan någon säga sig höra till en församling som heter: " Jesu Kristi kyrka av sista dagars heliga ", där gamla gubbar och män är pedofiler....fattar inte att de VÅGAR ha det namnet i sin församling när det sker våldtäkter och incest i den, som de då tycker är acceptabelt???
Ja, om domedagen kommer nån dag så undrar jag vad Gud skulle säga till dessa gubbar?
Om det finns olika grader på synd, så måste ju detta vara en av de största synder man kan göra, peodfili i Jesu namn!!!
Jag hoppas att dessa över 400 barn som hörde till sekten kan få ett värdigt liv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar