28.10.08

**suck**

Vad pengar flyger och far! Idag har vi äntligen hämtat min 11-årings glasögon. De är inställda så att de passar henne bra. 150e för dessa.
Sen blev det att handla mat och det kostar pengar oxå. Så nog har jag spenderat pengar idag minsann.

På jobbet har vi hjälpt till med att laminera Paragon. Jag vet inte vad man ska kalla det vi laminerar, det är som däck, krans och hytt sitter ihop, eller nåt ditåt....till en Paragon-båt.

I övermorgon ska jag på ett party, Enyo, ett städ-party, svindyra produkter, men kanske bra?
Vi funderade min jobbarkompis Linda och jag, på vilket party pojkar sko trivas på, eftersom en annan tyckte att kvinnor blir lurade på dessa party, vilket ju inte är sant. Man köper om man vill och det viktigaste är ju att träffa vänner och ha det kul!
Så vi frågade några stycken och kom fram till att fiskar-party skulle vara nåt. Och varför inte? Ett party var man säljer met och kastspön och allt annat som hör till fiske. Jag tror nästan det skulle funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar