24.11.08

Kirurgi

PÅ onsdag är det då dags, att åka till polikliniken med min 9-årigen son. Har har lite för trång förhud så det ska göras nåt åt det. Hoppas verkligen att det går bra eftersom han kan vara lite skrämd för sjukhus. Förut var han rädd tandläkaren, men det har gått över, så kanske han blivit så gammal nu att han inte har detdär skrämseln i sig mer.
Vet inte alls hur ett såntdär ingrepp går till....måste läsa på internet, så kanske jag hittar nån information. Jag fick ingen information alls om att han inte får äta eller dricka så jag vet inte om dethär nu bara är en kontroll då? Eller?
Vi skulle bara infinna oss där på onsdag klockan 10....jag tror jag ska ta och ringa och fråga dem imorgon...kanske det blir under en enkel lokalbedövning man gör det, så kanske man inte behöver då vara utan mat eller vatten ca 5 h före...
Fåse hur det blir med hockeyn då, om han måste hålla upp några dar med det...och hur ont gör det månne efter ett sånt ingrepp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar