9.3.09

Utmaning

Stal en utmaning av bloggen Rasses mamma.

4 tv program jag brukar se: Så ska det låta, Mästarnas mästare, Du är vad du äter, Third watch
4 saker jag gjort i dag: Sopat, Stått och tröstat 5-åringen när han spytt, Tvättat kläder, Lagat mat
4 saker jag längtar till: En het sommar, Spa-helg, Få bort de överflödiga kilona, Att allt ska ordna sig för dem som har det dåligt
4 saker som står på min önskelista: Att få vara frisk, Sluta röka, Äta hälsosammare, Sluta stressa-det är så onödigt
4 saker jag avskyr: Krångel, Sjukdomar, Fattigdom, När man inte tar vara på dagen, livet är ju så kort ändå.
4 saker jag tycker om att göra: Att se barnen glada, Träna, Blogga, Träffa vänner
4 saker som jag ätit i dag: Kaffe, köttbullar, morötter, kaffe igen
4 bloggar jag utmanar: Kanske: Snellmammans blogg, Iitas blogg, Ninas blogg, Hennas blogg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar