22.5.09

SMS

Jag undrar! Hur många SMS jag har skickat de senaste veckorna? Jag är helt beroende av min telefon, men nu slår jag nog rekord. Nu måste jag lugna ner mig!
Om jag skulle ta och utmana mig själv med att inte sms:a på en vecka=)

Senast jag skickade flera sms samtidigt var när det gällde att samla in en gåva. Och nu har jag skickat många för att jag ska ha ett party!
Men det är ju inte ändå så farligt många sms, men då har jag ju varit framme och klåpat till det som vanligt och fått inbokat en kväll när man ska ha nåt i skolan och de flesta har barn i skolan, så det är ju en självklarhet att man far dit.
Några ska jobba kväll.
Men jag ids nu inte boka om kvällen. Nu hoppas jag bara att skolkvällen börjar klockan 18, så kanske jag hinner till skolan och kolla på vad mina barn har mekat med.
Det skulle jag inte vela missa!
Nu har jag skickat då fler sms, åt några som inte har barn i vår egen skola,
men då ska nog nån på vårfest, nån har en nyfödd bebbe....
Är det månne just p.g.a dethär som jag har fått nog av partyn,
för att jag alltid bokar in på fel dag....?
Jag vet att man aldrig kan få inbokat så att det passar alla, men nu råkar jag ju ha bokat in den dag, när ingen kan komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar