2.6.09

Tisdag

Tjo, va jag känner mig "lemin" ida! Hurra!=) En skön känsla! Då vejt ja att he har tagi på!
Var på ett pump-pass igår!

Denhär natten har oxå gått bra med vår lilla gäst. Han sov bra hela natten.
Det har varit bra för pojkarna att gästen varit här. De har inte bråkat lika mycket, utan varit mer ordentliga och jag har märkt att de har försökt ta hand om honom eftersom han e lite mindre. En dag hjälpte 5-åringen grannpojken som är 3 år, de såg så söta ut tillsammans och min 5-åring hjälpte honom att få på sig skorna och hjälpte honom att komma iväg på sin cykel.

Ikväll ska jag på behandling. Fick ett presentkort till Hälsans hus. Ser framemot att få bl.a ögonfransarna plockade...fast det nu är såndär irriterande känsla!
Det var nån som hade avbokat, så jag fick denhär tiden rent på tur....
Nu ska jag laga mat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar