13.11.09

Friday....finally?

Kan man skriva he mer??...finally friday....för veckorna går så fort och jaa, jag vet att jag upprepar mig själv ofta, om att veckorna går fort, men jag blir så paff.....när det rullar på så snabbt!
Äntligen har vi 2 bilar igen. Man är så beroende av 2 bilar!
Imårse efter att jag kört minstingen till förskolan, så åkte jag till "den finska stan":-) för att handla mat, men fick svänga om nästan i dörren till Citymarket när min man ringde och sa att jag måste idag åka till "den svenska stan":-) för att visa upp bilen på ett måleri där. (bilen blev som sagt, påbackad i förrgår)
Så det blev att ta en körtur då. Men med Nrj på radion som spelar, så njuter man bara:-)
På bilmåleriet kollade man skadorna och ut kom även en liten hund för att kolla bilen och den nosade och granskade skadorna, och den kollade även inne i bilen, men hittade väl inget fel där. Den liknade precis en annan hund jag vet om som heter "Bo":D Så söt!
Fick en tid när bilen ska fixas opp....
Maten blev inhandlad i "den svenska stan" denna gång....

Vaknade med huvudvärk imårse, så kanske jag har fått detdär som andra talar om.
Huvudvärk i flera dagars tid. Det är bara att vänta och se....
Läset igår att nu kallas svininfluensan epidemi i Finland och att alla ska vaccineras.
Jag undrar....det vaccin som är tillverkat just för mig kommer nog så sent, att jag inte hinner få det, svininfluensan hinner nog upp mig före. Jag är jagad!!:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar