10.9.10

Finally friday…testar roliga grejer…

Okej, nu ska jag ta och testa en annorlunda version att skriva med till bloggen. Den heter Windows Live Writer och man kan göra flera roliga saker före man postar ett inlägg. Så dethär blir ett testinlägg….
Ännu har jag inte kollat igenom den så det kan bli ett roligt inlägg idag.
Det finns olika skrivstilar, men det gäller att förstora dem mera.
Så att de syns!:)
Här kommer en till rolig stil.
Sen kommer det flera….
Däremellan kommer många som ser riktigt normala ut , dem hoppar vi över.
Denna ser ut som från Commondore 64 tiden.
Så kommer en riktigt fin stil. Denna gillar jag verkligen!
Inte blir ni väl skrämda nu?
Oh, vad är detta?
Föregående tänker jag nog hoppa över….
En skrivstil som ser riktigt bra ut här oxå…
Det finns hur många stilar som helst….det är bara att välja och vraka!
Vivaldi, ja det liknar honom….
asdfghjklqwiepr

Infogar bild för att testa…:)
Ja, snart är det nog nytt år!
happy-new-year-wallpaper
Nu publicerar jag och ser vad det blir av detta….

5 kommentarer:

  1. Va häftigt! Så är ju lagen så att när Cia lärt sig nåt nytt och roligt så måste man lära ut åt vissa nykaabibor, annars blir det böter ...
    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  2. cias197510/9/10

    hehe:D jamen he gör ja,jag vill int böta:)

    SvaraRadera
  3. Det där måste jag testa! Tack för tipset!
    Jo, det var en skön vandring!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Gör ett nytt försök idag. Det gick inte att kommentera här för mig igår...
    Det var ett omväxlande inlägg när det gäller typsnitt :) Jag gillar texten som börjar med : så kommer en riktigt fin stil...
    Godmorgon!

    SvaraRadera
  5. cias197511/9/10

    ojdå. Hoppar det inte händer igen carina, säg till isåfall, vill inte att det ska bli problem om ja skriver via windows. Ha en bra lördag alla!

    SvaraRadera