27.10.10

Greenhouse

Partyt är över och nu har jag 3 nya plagg att klä på mig. Och nöjd är man förstås! Fick äntligen skaffa flera jumprar till mig. Sen fick jag ju en massa rabatt oxå eftersom jag var med i ett gäng som modell för Greenhouse i somras. Hon som säljer har inte bara Greenhouse-kläder, hon säljer även Friendtex, hoppas man skriver det så:) och sen Bloomit. Bloomit kläderna är supersnygga! 
Idag har det varit en ganska kul dag på jobbet! Jag har nästan hela dan varit på köket och försökt lära mig detaljer man ska kunna ifall det krånglar till sig. Det är många saker man ska kunna i köket. Och då beställer man mat på jobbet från ett matserviceföretag, men det är ändå ett heldagsjobb fast man inte behöver koka mat! Skruvar och muttrar har jag även fyllt på i hyllorna. Jag kommer på för varje dag som går att jag är verkligen tankspridd. Alltså på riktigt! Mitt huvud klarar inte av mycket på en gång! Det är precis som om min hjärna inte kan ta emot för mycket information! Ack och ve! 
Strax efter jobbet så började jag städa, det hann jag ju inte med igår. Då far det minsann fart på mig. Och jag tittade på klockan och tänkte att det kommer att vara omöjligt att hinna städa färdigt, men jag hann och det kändes bra. Nåja, in i skåparna åkte en del grejor som inte ska vara där, bara för att jag inte hann sätta grejorna till sina rätta platser. Kläderna t.ex som låg i soffan och skulle vikas, de åkte tillbaks i tumlaren, då syntes de inte lika bra;) 
Ryggskott hade hon som drog Greenhouse, och jag tyckte så synd om henne. Förstås försökte jag hjälpa henne att bära, men hon bar även hon. Hon är inte 'pito' hon. Jag tror inte att ni gott folk hittar en annan kvinna som har sånt krut och sån energi ändå! Hon är en sån som vågar och ger sig 100% in det hon gör! Och jag hoppas att det går bra försäljningsmässigt för henne. Det måste det! Hon förtjänar det!
Nu har jag ångest över att jag sitter här när jag borde stå i köket och plocka undan disk och se efter rena kläder för barnen inför morgondagen....

3 kommentarer:

  1. Dåligt samvete ska man undvika att ha, fast jag är ganska bra på ha det själv....
    Kul med lite nya kläder :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med party!
    Du verkar vara en riktig krutgumma själv!
    Tack för dina snälla kommentarer!
    I morgon är det FREDAG!!!

    SvaraRadera