10.11.10

Frosty the snowman

Ja, då var man mitt inne i veckan, idag onsdag, torsdag och sen fredag. Härligt!

Inatt och idag har det kommit snö. Så nu har vi vackert ute. Man borde ju ta vara på det.

Ikväll skulle vi egentligen ha åkt iväg på en ishockeymatch till Aw-arenan, men det blev för stressigt,

så nu tar vi det lugnt istället och njuter av inte ha nånting på gång…

 

Barnen skulle ha ner sina skidor från vinden, så nu verkar det som om de är på väg ut och skida.

Jag önskar jag hade nåt riktigt kul att berätta men det blir bloggtorka när man har mycket på gång.

Nåja, igår fotades vårt hockeylag och nu är det att vänta och se hur man ser ut. Så det kändes kul att få vara

med där:) Gillar inte att bli fotad egentligen, då behövs en massa smink och fint hår, och ingetdera hade jag,

men hoppas man ser någorlunda ut, och inte som upptagen ur en rosktunna, som jag kände mig…

 

På söndag är det farsdag, vet redan vad jag ska köpa, men måste in till stan nån kväll efter jobbet…

3 kommentarer:

  1. Här var det också vitt och fint på marken i morse. Hoppas snön får ligga kvar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen va häärligt! Ja, det har lovats varmare väder så få seee...

    SvaraRadera
  3. I morgon är det fredag! Redan!
    Jag är säker på att hockeyfotot är riktigt fint. Med eller utan smink!
    :)
    kramar

    SvaraRadera