3.2.13

Paperman

Som så många andra kvinnor med sina bekymmer om vikten tänker jag nu.....vaffö åt jag detdääär!!?

Idag har jag tränat bodycombat. Och då tänker ni, ja, men då får du ju äta. Jadå, men inte så mycket som jag äter! T.ex istället för en smörgås blir det tre! Men oj så gott!


Ja och sen besökte vi mamma. Hon hade ju dendär goda kladdkakan till kaffet. Min mage som verkar vara känslig borde jag ta hand om bättre. Jag läste att man kan få knip i magen av stress. Och det skulle sitta bra in på mig. Jag oroar mig och stressar upp mig för minsta lilla sak! Men snart får jag åka på semester, och jag jag ska nog verkligen försöka njuta och inte oroa mig det minsta! Det är bara det, jag har endast 18 dar på mig tills jag borde se ut såhär!:)


Nåja! Jag är lycklig ändå, fast jag aldrig blir en Nicole:) Det viktigaste är jag får träffa min älskade...och spendera dagar med honom! Jag har svårt att riktigt ta in att jag ser honom snart...! Kan det vaa sant!!

Denhär videon ska ni kolla in...den är sååå söt!



Nej, nu borde jag sova lite. Imorgon blir kanske lite annorlunda dag på jobbet.
Kanske det blir t.om spännande...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar