8.1.14

Hur i hela världen...

....ska ta man ta igen sig?? Efter ledigheten? Hos mig står allt galet till. Jag somnar efter middagen. Och jag vet, att om jag sover en stund, så kommer jag att ha svårt att sova sen när jag verkligen ska sova! Men jag bryr mig inte, för soffan är så skön och jag har längtat så efter den under dagen...



Idag skulle jag ju börja min träning, men tänk att jag lät latheten igen ta över. Jag skäms för mig själv och får ångest. Dessutom åt jag choklad!!



Hur i hela världen kan det kännas som ett sånt stort steg att ta sig till gymmet efter en månads paus???
Det känns tungt och jobbigt!!
Men jag vet att ju när man väl är där njuter man fullständigt. Skärpning nu!!
Nu räcker det vetja!!!



Om man skulle ta och klistra upp några bilder av Jlo på kylskåpet!!
Då skulle man åtminstone varje dag få dendär kicken och envisheten att kan hon träna sig vacker, 
så kan jag!!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar