3.2.14

Hårfärg

Idag satte jag in en ny hårfärg och lite moloken är jag över att tappa slingorna. Men det verkar som att det inte går att köpa en kombination mer av hårfärg och slingor.
För att slippa en dyr färgning på 100e, gav jag denna gång endast 10e.
Om jag dock får panik. och inser att färgen är makalöst eländig när det väl lagt sig, ringer jag till varje frissa i stan för att få en ledig tid för slingor….hoppas jag slipper lindrigt undan.


Spänningen stiger för varje dag som går. På fredag är det en stor dag. Men jag ska hålla er i spänning. Det sprattlar i hjärtat och jag ser fram emot tonåringarnas miner när, ja, ni får veta det på fredag:)
Hoppas veckan går fort, och att jag hinner med allt jag behöver och inte glömmer nåt viktigt!:)
Hur i allsin dar ska jag bärga mig!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar