8.4.17

Gloskärs pizza

Denna lördag har vi inte byggt på huset. Utan det har varit motorsågskurs för älsklingen och jag har igen undervisat barnen med körkortet. Vi höll på idag från 11:30 och avslutade 15:30.

Före det hann jag städa hemma och köra Bodypump på StudioZ.

Mellan körorna åt vi lunch på Strandis. Det var igen en besvikelse!
I somras när vi åt Strandburgare och pizza var det likadant. Det smakade helt enkelt inte bra.

Jag beställde Gloskärs pizza idag och jag åt halva av den eftersom jag var hungrig. Jag borde ha vågat säga till att smaken inte var som det ska vara.

Jag vet att såhär smakade inte de Gloskärs pizzorna de lagade tidigare. Tomatsåsen eller kanske rättare sagt den billiga ketchup man använder passar inte ihop med berné-såsen och kebab. Inte heller sonen åt upp sin Special Opera!
Och han brukar inte lämna mat.
Bästa pizzan i stan har Mastin!

Hemma under kvällskvisten lyssnade jag till musik som vanligt.
Tycker delar av denhär låten påminner utsikten vi hade på La Trapa och Dragonera.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar