25.7.17

Migationsverket

Imorse steg vi upp tidigt. Redan före 6. Vi körde till Vasa och hade tid på Migri efter 8. Min älskling ska igen söka uppehållstillstånd och denna gång om Finland gillar honom, gäller det 4 år framåt och efter det är det förevigt. Puss på det❤

Vi var och tittade runt på XXL och Power. Hittade nya träningsbyxor på XXL och älsklingen hittade sina favoritskor.

När vi kom hem somnade vi båda två. Jag drömde konstiga drömmar...nu är jag vaken och det är likadant de få gånger jag somnar dagtid. Jag mår illa på nåt sätt när jag vaknar....

Middagen blev enkel. Och kanske det blir en glass till efterrätt. Jag känner deppigheten komma sakta. Min semester går mot sitt slut och jobb kallar både för han och jag....men ännu chillar vi...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar