5.3.18

Filmkväll

Ikväll när jag kom hem så kom det vanliga godståget i vår bakgård. Jag tittar ofta vad de s.k "vandalerna" spraymålat på tågvagnarna och idag fick det mig att småle när de spraymålat "Van Dahl".

Måndagen kom och gick. Nu har vi en ny kille på lagret som ska ta efter han som slutade för ett par veckor sen. Så lite lärde jag honom imorse och han var kvicklärd!

Dagen var lugnare än på länge. Och det var skönt att inte behöva känna stress eller panik att inte hinna med.

18-åringen vaknade med hög feber, 38,8. Ikväll har vi tagit det lungt hemma. Pojkarna och jag hade filmkväll. Först såg vi Kong Skull Island och sen komedin Grown ups.

Vi chromecastar från min telefon till tv:n. Vi lyssnade även på musiklåtar däremellan. Post Malones låtar e så sköna. Texterna e dramatiskt sorgsna på sitt sätt, men melodin och hans röst gillar jag.


Weeknd

Wonderchild










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar