29.8.18

Time flies!!

Skönt avslappnad i hela kroppen efter ett ihopmixat Bodypump-pass. Instruktören Sanna, på gymmet tycks alltid hitta tuffa mixar från tidigare program.
Men kul är det ju när man får utmaningar!


På jobbet var jag överallt idag. Sprang hit och dit och den ena frågan efter den andra kom. Paket kom och paket skickades. Letade delar och diskuterade Tyky-dagen.

Och mitt i alla diskussioner inser jag att jag är försenad med 10 minuter till lunch....japp 11:10 är klockan.....säger det flera gånger högt för mig själv att jag är försenad....tills någon tittar konstigt på mig och frågar lunch??!!
Då är du ju nog rejält försenad!!

Inser att klockan faktiskt är 13:10 och jag redan ätit leverbiffar för två timmar sen till lunch!! Ni kan tro att jag kände mig knasig!! Aaaaaa! Jag fick nästan panik när jag insåg att jag hade så fel tid i huvet!


Skyller på att det var mycket ståhej och skoj i luften och mycket att hinna med. Inte så att jag kände mig stressad, men jag kände hur det sprattlade i kroppen av adrenalin när jag ville hinna med allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar