1.10.19

Sorge-dag i Kuopio

Imårse förutom stegringen, vaknade jag med en klump eller nåt slags tryck i bröstkorgen. Kanske jag sträckt nån muskel eller fått nåt drag...men det känns int bra! Det känns ungefär som när man haft flunssa med hosta, och man har hostat och hostat i flera dar, och det börjar värka.

Läkaren idag kollade hals, ljud från hjärta och min andning. Men allt lät bra. Det finns ju trots allt, inom mig, inte rädsla, men funderingarna om hjärtfel, eftersom pappa dog vid 54år.
Men det är några år tills man behöver kolla sånt.

Det togs blodprov, crp var bra och de andra proven får jag svar på imorgon.
Läkaren skrev sjukledig, resten av veckan.

Idag har det ju hänt en dramatisk händelse i Kuopio idag, i en yrkesskola. Klockan 17 ikväll ska det bli nån sorts pressträff.
Läs mer här:

SVENSKA YLE eller CNN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar