17.11.19

Honeybuns

En jääättelåååång vecka på kommande. Med jobb från måndag till söndag. Undrar redan hur man ska oooorka!!
Man kan ju int ens se fram emot fredag!

Nåja, man får se det positiva i det, att vi ska inventera tillsammmans alla på lagret, så det blir lite annorlunda weekend.

Just nu går jag på lågvarv. Jag har sovit så mycket mot vad jag brukar. Det var faktiskt lite ledsamt att jag sov bort gårdagen.

Det går helt enkelt int att skriva bara positiva saker som jag tänkte igår. Men det positiva idag är att vi fått vara tillsammans hela dagen och äta middag tillsammans.
Det händer endast en till två gånger i veckan numera. Medan jag tillredde middagen gjorde älsklingen deg till några honeybuns som han strax baka ut när de jäst klart. Det blir en smarrig efterrätt!🤗❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar