4.1.21

Kilometrikisa

Tillbaka till jobbet. Som tur var det en lugn start

Cykelvägen till jobbet gick så bra, men forfarande har jag stora problem när jag sätter mig på cykeln och cyklar hem. Jag tror nästan jag ska dö ibland av att vara så andfådd, jag kippar efter luft och jag får inte tillräckligt. När jag kommer efter några kilometer in till stan börjar det avta och det känns skönt igen att cykla.

Ikväll drog jag med pojkarna framför tv:n med chromecast på och vi tränade första passet tillsammans med Centr.

Sen bakade älsklingen och jag en efterrätt till morgondagens middag.

Chokladkaka för glutenfria och laktosfria

Till det serveras hallon. 

Kilometrikisa har startat igen. Ta cykeln istället för bilen till din destination och spara på miljön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar