15.9.21

Havregrynsgröt

Dagen på jobbet var bra. Fortsätter och gör iordning i hyllorna medan det är lugnare. Så det känns bra. 

Igår var vi hos mamma igen, jag och mina syskon. Vi fortsatte diskussionen om tomtar, inte jultomtar, men det närmar sig allt närmare jul. Vad mysigt det ska vara att fira ju här i huset. Så, träffade dem då för diskussion om tomtar med skog och villan med mera. Mamma bjöd på skinkpaj och bulla.

Snart ska jag fara ut och springa. Nu har jag skippat cyklandet i två dar. Igår blåste det för mycket tyckte jag och idag blev jag försenad eftersom jag kokade havregrynsgröt och det är jag int så van att koka, trodde det sko gå snabbare, så det gjorde mig rejält försenad. Så jag muttrade lite om att jag aldrig kommer att börja koka risgrynsgröt. Men hela dagen har min mage varit i bra form och det har känts bra.

Bodypump ska in i kalendern tillbaks, eftersom den värk jag haft i nacke och rygg har släppt.

Ikväll blev det ribs med en mixad sallad och klyftpotatis. 


Väl hemma igen och sprang fem kilometer...på bra tid tydligrn trots att det int kändes så.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar