31.10.21

Älsklingens födelsedag❤😍

Vi fick en baby...❤


Igår var en lång dag och kort natt!
Vi startade klockan sex och körde till Ikea i Kuopio. Varför? Jo för att vi ändå hade vägarna ditåt.

På Ikea hittade vi en byrå, nattduksbord och även lampor som behövs i detta höstmörker.

Efter Ikea körde vi mot Kiuruvesi. För där fanns en labradorvalp. Vi har, eller inte jag, men älsklingen har talat om att han en dag vill ha en hund. (jag har aldrig velat ha nån, för jag vill ha det rent och fint runt mig och jag är väl ingen husdjursmänska) 

Jag har iallafall för hans skull försökt kontakta de som säljer några gånger, men valparna har alltid blivit sålda. Men denna gång fick vi chansen att fara och se på en. 

Jag började leta igen när det närmade sig, hans födelsedag. Och fick inbokad ett möte den dag han fyller år. Så därför befann vi oss på väg till Kiuruvesi. 

Och träffade på denna valp. Som åkte med oss hem och nu hållit oss vakna hela natten. 
Han skäller inte och är ganska lugn,  men allt det andra otrevliga en hund för med sig, som potträning...höll oss vakna.


Idag ska vi skaffa en skön bädd åt honom...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar