7.11.21

Vinterdäck och övningskörning

Jag har nog nånslags pms eftersom denhär helgen har jag varit på lite skit-humör.
 
Dessutom får jag igen konstatera att jag inte är ämnad för denna köld som vi har. Idag hade jag dubbla kläder och sockor på fötterna och ändå frös jag. Så om vi får vara friska och leva ett långt liv, önskar jag att vi, om inte tidigare, då isåfall som pensionärer, kan bo i ett varmare land. 

Idag har vi bytt till vinterdäck på båda bilarna. Plus att älsklingen lade in bromspedalen på sonens bil, så ikväll började vi övningsköra. Känns skönt att vara igång med det. Det gick riktigt bra för minstingen att övningsköra för första gången. 

Imorgon ska jag på blodprov till laboratoriet. Det är först och främst kolesterol med mera, alltså vanliga blodprov som tas och sen sko en läkare från i fredags lägga till några blodprov. Sen får jag även stelkramp-vaccin. 

Imorgonkväll, kommer mamma och mina svägerskor hit och vi ska pyssla och laga julkransar. Sanna, som jobbar i trädgårdsbutiken, på Sunds, tar med olika verktyg. Ser fram emot det😊Jag ska försöka minnas att fota.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar