16.12.21

Lucka 16

Så mätt i magen är jag. Idag blev jag bjuden på jullunch på Stadshotellet och julskinkan var så god!! Och julbordet vat fullt av delikatesser! Jag tror inte att jag behöver äta mer idag. 

Lyckligtvis cyklade jag idag, så det tog bort en del av mättnadskänslan. Igårkväll promenerade jag i flera timmar. Jag hade 22500 steg och jag hade 16km. Gissar att promenaden var runt 12km. 

Snart ska jag fara och handla mat. Jag har just tryckt iväg en julklappsbeställning från Cristel, Royal Design. Jag är lite nervös om det kommer fram i tid.  I min kalender, hade jag i år lagt upp att köpa julklappar i November. Men, som vanligt, är jag varje år ute i sista minuten. 

I dagens lucka: 

Vår underbart vackra och mäktiga segelbåt S/Y Path. (B145-01)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar