22.1.22

Clint Eastwood quotes

Imårse när jag tog Finn på en promenad kom en helikopter. 


Idag kom jag över nåt citat med Clint Eastwood, så jag tycker många av dem är smarta. Här är ett av dem.

Maybe I`m getting to the age when I`m starting to be senile or nostalgic or both, but people are so angry now. You used to be able to disagree with people and still be friends. Now you hear these talk shows, and everyone who believes differently from you is a moron and an idiot - both on the Right and the Left.

Ikväll till middag blev det pasta. Som JAG lagade denna gång. Döm om min förvåning när det blev riktigt gott. Ni hittar receptet här. Det jag bytte ut, eftersom jag inte hittade Arlas tomatsås, så använde jag Barillas Ricottta. 

Pastagratang-med-mozzarella/



Tidigare ikväll har vi staplat ved. Runt 8 kubik, så nu har vi bra ställt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar