3.3.22

Reuma?

Hur kan en mänska döda en annan?? Jag undrar hur vi nånsin som mänskor har tagit det beslutet att vi kan ta nåns liv!

Det är ju alltför stort och svårt att förstå, vad som händer med en mänska som dödar nån och vad som händer med den döda.

Döden är ju så personlig. Det är så vidrigt och så konstigt att nån kan släcka en annans liv. Ingen har gett en mänska den rätten!



Fast när det kommer till mänskor som nu Rysslands president, ser jag ingen annan utväg än att han måste bort från jordens yta. Det är bara Gud som kan göra under där.

 ***********************

På jobbet gick det bra. Jag var kanske mer användbar idag. Jag både förde mattor till frysen och hämtade mattor från frysen. Jag frös inte så värst mycket idag. Det var en kall vind på utsidan idag, så den var nästan kyligare än att vara i frysen.

Imorgon ska jag bara jobba en kort dag och sen fara och hälsa på mamma. Och självklart syrran och hennes man som kommit hem från Sydney. 

Idag ringde läkaren. Det var inte så goda nyheter, men inte nåt som skrämmer mig värst mycket. Blodproven visade lite förhöjt på det som säger om man har reumatism. Så jag ska vidare till Malmska på undersökning. Men jag tänker inte desto mer på det just nu.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar