22.3.22

Vill bara vila!

Jag kan inte förstå att jag klarar av att vila såhär mycket som jag nu gör. Om jag ligger för länge, börjar der vanligtvis spritta i benen och jag måst stiga upp och göra nåt. Men just nu, finns det inget annat jag vill än att bara ligga och vila och sova ett par timmar däremellan. Och sen när natten kommer, sover jag ändå som en stock hela natten...helt otroligt!

Idag efter min Törnrosa sömn ett par timmar efter lunch, ville Finn ut och jag var tvungen att dra på mig jackan och gå på en zombie-lik promenad. Det är vackert väder, men jag orkar bara inte njuta sv det. Jag njuter bara av att vila. 

Men för att kanske komma ur dethär måste jag väl börja röra på mig, trots att jag inte alls vill det. Så imorgon ska jag fara till jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar