3.1.23

Bronco and Diablo

Igårmorse körde jag då minstingen till militärbussen.  Självklart var han lite nervös. Det kommer nog att vara omvälvande. 

Efter det åkte jag hem och hoppade på cykeln och åkte till jobbet. Det var en skumpig åktur, där jag trodde cykeln sko gå itu. Den smälta sörjan av snö och slask hade frusit. Spåren på vägen var skarp och råddig. Vissa ställen på cykelbanan var det var asfalt och där gick det som en dans. 

Idag igen cyklade jag på skumpig väg. Men fram kom jag. Idag blir det Bodypump.

På jobbet händer inte så mycket. Jag kom plötsligt en dag ihåg en låt som jag gillade väldigt mycket i mina tonår. Ofta när jag gick och lade mig lyssnade jag på musik. Jag hade jag en freestyle,senare en mp3, som jag lyssnade musik på tills jag somnade. Och här är några av dem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar