2.12.23

Hunger games 😁

Idag har varit en skön dag. Älsklingen steg upp nĂ€r min vĂ€ckarklocka ringde 4:50. Och jag skulle egentligen hĂ€mta sonen frĂ„n tĂ„gstationen nĂ€r han kom med nattĂ„get frĂ„n armĂšn, men Ă€lsklingen erbjöd sig hĂ€mta honom. 

NÀr de bÄda kom hem, var klockan strax före sex och jag hörde att Àlsklingen började koka kaffe. Ni vet dessa vintermornar nÀr julen börjar infinna sig, nÀr man inte alls Àr trött, som man annars Àr, nÀr man mÄste stiga upp och fara till jobbet, men det Àr sÄ annorlunda att fÄ stiga tidigt upp en vintermorgon utan att stress. SÄ jag steg upp och njöt av morgonmÄl i lugn och ro.

Dagen gick ut pĂ„ att byta vissa krökar och rör i pannrummet. Vi behöver bĂ€ttre filter för vattnet. 
SĂ„ det blev bytt idag och vi hann precis bli klar i tid. Vi Ă„t lasagne, och nu blir det bio. Och den efterlĂ€ngtade filmen, Hunger games!!! Det blir nog spĂ€nnande!!! Vi kommer sĂ€kert vara ensamma pĂ„ bio, eftersom det rĂ„kade bli lillajul. 

Filmen var helt bra, trots att jag hade vĂ€ntat sĂ„ mycket mer spĂ€nning....jag hade inte vĂ€ntat mig att det sko handla om varför "Snow" blev som han blev. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar