10.5.14

Eurovision vs VM


Så ikväll är det då dags! Eurovision och så är det ju oxå WM-hockey snart.
Väljer nog hellre Eurovisionen dock. Är hos mamma och ska hjälpa till med morsdagsbjudningen.

Försov oss imorse. Vi som hade planerat in en fågelskådning med väckning 3:45.
Missade nog en fantastiskt härlig fågelmorgon.

Vi vaknade före tio och efter morgonmålet körde vi till Karleby för att köpa morsdagsgåva till min mamma. Hittade även till min glädje vandringsskor till sonen med 50% på. Nu har han ordentliga skor till vandringen på lägerskolan i Lappland.



Idag har min kära syster igen sprungit marathon. Denna gång Helsinki city run. 21 km på 1h 51minuter.
Det är en bragd som heter duga! 

Efter att då ha sett Eurovisionen konstaterar jag bara att jag det var nog sista gången jag kollade den. Det är bara för mycket för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar