14.11.21

Hela veckan lång...

Ikväll gjorde älsklingen laxsoppa och som alltid blev den så god. 

Tidigare ikväll kom vår villagranne på besök. Hon är 83 år, det har jag nog redan berättat. Men hon hålls frisk och pigg eftersom hon rör på sig dagligen med sin rullator. Jag gav den andra julkransen till henne. Den var ju int så bra gjord, men hoppas nu iallafall att hon har nytta av den.

Senare kommer dottern på besök. Det är hon, som är van, som får klippa naglarna på Finn. Hundvalpen, om nån missat. 


Han har gett mig dålig sömn de två senaste nätterna. Nåt i mig gör mig nervös vid tanken på att han ska kissa eller bajsa inomhus. Vilket är dumt att vara nervös över, för det kommer att hända tills han lär sig helt. 

Jag ser verkligen inte fram emot nästa vecka. Ska jobba måndag till söndag och fulla dagar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar