14.3.22

Röntgen

Måndagen kom och gick. På jobbet började jag inventera lite. Men redan strax före tolv så for jag på Ekg cykeltest.

Allt verkade väl okej, men det lät som att det var nå smått han vill titta vidare på och på grund av det tryck jag känner ibland, och dendär tunga andningen jag kan ha, vill läkaren skicka mig vidare till Vasa på noggrannare röntgen. Det är inte de enda orsaker utan även det att pappa dog i hjärtinfarkt och mamma haft blodpropp två gånger. Så bra att följa upp.

Jag har även gått upp i vikt runt 4-5 kilo på bara några veckor. Det kanske beror på Mirena. För att jag sko äta så mycket mer än annars, det är inte sant! Men jag ska försöka iallafall, att äta lite mindre portioner och äta hälsosammare.

Idag har jag trots allt fått ge blod. Och sen via sonens med presenter, idag fyller sonen 23år. Och när jag kom hem övningskörde jag med minstingen och sen eldade jag i pannan. 

Nu ska jag sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar