22.2.08

22 februari

Då har jag gjort det igen. Ballat bort mig med tiderna.:-/
Tandläkarbesöket som jag förberett mig för imorse, blev inte av, eftersom jag missade dagen. Det var 20.2 tandläkarbesöket skulle ha varit, men slarvig och glömsk som jag är, hade jag bara ett datum i huvet och det var 22.2:-/
Imorse kollade jag lappen som hela tiden har varit fastmagnetad på kylskåpsdörren och märker att det inte var idag, så jag ringde och ändrade om tiden, så nu får vi vänta enda till början på Arpil. Jag tror min 8-åring pustade ut.
Men ändå tog jag den "halvdags-pekkanen" som jag tänkt ta, så nu har jag istället ordnat upp här i huset lite. Klädhögarna är borta och smulorna från golvet.:-)
Så snart ska jag köra iväg till skola, förskola och dagmamman med mina barn. Sen åker jag till jobbet.
Tänk, det är fredag, IGEN!
Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Anonym22/2/08

    Så du är också en person som glömmer tider...? det gör jag också och det är jättepinsamt

    SvaraRadera