4.8.08

4.8

Visste det var nånting med det datumet och kom plötsligt ihåg att det är det datumet som står i min ring. Förlovningsdatumet.
Idag på jobbet har vi laminerat en durk, och målat några saker. Tagit det lungt, inte stressat så mycket.
Inatt har vi haft 2 xtra flickor över natten, min äldsta dotters kompisar och det var förstås varit kul för henne.
Om några dar börjar skolan igen och då är man i samma situation som förut, hjälp läxor och mycket annat, som tröttar ut mig lätt m.m Det är verkligen jobbigt med läxorna! Minns ju själv hur jag hatade läxor!:-/ Och det beror nog mest på att jag är ovanligt trögtänkt:-/
Idag har de 2 minsta varit hos dagmamman och det gick bra som tur. De har varit i luven på varann varje dag under vår semester, det är nog tur att de snart ska vara på olika platser.
Kallt har det blivit, det är höst kan man nog säga. Ingen värme alls och temperaturen visar ibland under +8 grader på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar