16.10.08

Höstlov

Då har man höstlov då!:-)
Och kalas! Idag fyller min lilla baby 5 år!:-D
Så snart blir det kalas! Var och handla tidigare denna morgon och han fick välja en present själv. Han brydde sig inte om annat bara han fick småbilar, 5st i en låda. Men när man fyller år trodde jag ju man ville ha nåt större. Så jag köpte en traktor med släp, inte så våldsamt stor men lite större än småbilarna. Väl hemma så är det knappt att han tittar på traktorn med släp, det är småbilarna som gäller :-D
Ikväll ska vi till ishallen, det är första träningsmatchen som ska spelas nu. Ska bli intressant att se hur den leken går till.
Mår lite bättre idag men....

...Igår var en verklig pärs på jobbet. Vaknade med lite stegring, men kände att jag skulle klara dagen när det var sista dan före några dagars ledighet. Det gick bra, tack vare Panadoltabletter ända till efter eftermiddagskaffet då vi laminerade ett tak till en 1040 båt. Då man redan var lite yr och tung i huvet så skulle man krypa omkring med huvet upp och ner!!annars såg man inte om all luft i fibermattan var bort. Det var då som den verkliga värken började. Kände hur febern steg och huvet dunkade i tusen. Så när vi var klara med taket så bestämde jag mig för att nu fick det räcka för dan även om jag hade 1½h kvar av dan, men det gick inte längre. Väl hemma tog jag ett Burana och värken släppte, det var så skönt!
Idag känns det oxå bättre, men har ju ändå tagit en tablett idag oxå.
Jag brukar ofta när jag är förkyld ha bihåleinflammation, så vem vet om jag har det även denna gång.
Nu ska jag ordna lite mer för kalaset....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar